Ik weet niet of dit hier moet.. ik typte maar wat op reactie van Quicken en dacht dat het wel errug offtopic ging. Ik vind het verder wel leuk klinken dus
ben je op gegroeit met of zonder snaveltje?
in een broedmachine of een kippenhok?
op het weiland??? vast niet.. dan was er nog iets terecht van je gekomen..
ik gok dat je een scharrelkip bent.. lekker 'vrij' op gaas, want daar valt je poep lekker doorheen. En overal waar je kijkt.. nog een kip. mooi om vriendjes mee te wezen. vechten kan je toch niet.. want tjah je snavel ligt eraf. zo gaat dat nou in de grote mensen wereld, wil je in opstand komen. knippen ze je snavel af. geen kip die meer weet wat je bedoelt. Zonder die snavel is het lastig eten, praten en vechten. Misschien ligt de oplossing met vleugels slaan om je vriendjes van je af te houden. De stress wordt je te veel.. misschien dan maar leren vliegen als de vrije volgels buiten?? neeh dat lukt niet. stel als het lukt. dan komt de boer en bind deze m'n mooie vleugels samen. Want jah mensen die mij later op willen eten willen geen gespierde vleugel. Ze willen een lekkere malse vleugel waarbij ze amper hoeven te kauwen. zo'n doetje is de mens nou tegenwoordig
ps. koop Graseieren (kip in de wei) en gun de scharrelkip een beter leven. ze zijn niet veel duurder, maar wel lekkerder!