Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2003, 22:55   #1
FunFair
.

Standaard Als ik ergens vrolijk om kan worden is het!!!!!

Laatst realiseerde ik me hoe prettig het is om rond half 6 naar huis te fietsten na een avondje stappen en dext0r weer af te zetten @ Drome10 was de terugweg best wel prettig. Dit werd echter ook veroorzaakt door de hoeveelheid alcohol in m'n bloed en het feit dat ik tering moe was... maar dan nog
het terug fietsen rond die tijd maakt me zo vrolijk omdat de straten nog verlaten zijn. Heel sporadisch zie je iemand met een auto, caravan, camper of gewoon een grote bak op het dak waar dan een tent in zit rijden. Achterin zitten dan de kinderen van een leeftijd van 4 - 16 jaar lekker te slapen op elkaars schouders dat geeft een nostalgisch gevoel. Altans bij mij dan.
Verder is dat wat me het vrolijkst maakt, dat alle vogels op dat moment wakker zijn! dan denk ik, was ik maar een vogel. Het lijkt me zo prettig om lekker een rondje om de stad te vliegen! lekker voedsel zoeken en als de straten verlaten zijn stiekum de straat al hoppend over te steken!

alle vogels die te voorschijn komen is gewoon geweldig om de 3 meter zit minimaal weer een vogel. In princiepe is het hardstikke druk op dat moment. alleen niemand heeft het door omdat ze niet z'n kabaalmakers zijn maar vredig fluitend communiceren en lekker hun maaltijdje opeten