Enkele bericht bekijken
Oud 11 July 2003, 12:01   #12
Larsjuh
Guest

Standaard

Voormalig Vitesse-verdediger Dejan Stefanovic zal zijn debuut voor zijn nieuwe werkgever Portsmouth vooralsnog moeten uitstellen. De international van Servië en Montenegro heeft van de Engelse overheid geen werkvergunning gekregen. Stefanovic heeft de laatste twee jaar slechts 60 procent van de internationale wedstrijden van zijn land gespeeld, terwijl spelers van buiten de Europese Unie in minimaal 75 procent van de duels in actie moeten zijn geweest.

Stefanovic, die drie weken geleden een driejarig contract bij Portsmouth tekende, bleef positief onder de teleurstelling. "Maandag of dinsdag gaat de club in beroep tegen deze beslissing. We gaan er van uit dat alles goed komt. Als ik geen vergunning krijg kan ik altijd nog terug naar Vitesse. Daar heb ik nog een driejarig contract," aldus Stefanovic.

Volgens een woordvoerster van de armlastige club is er van een terugkeer echter geen sprake. "Het is niet ons probleem. Als hij geen werkvergunning krijgt hadden ze dat bij Portsmouth beter moeten uitzoeken. Het is volgens ons in elk geval geen ontbindende voorwaarde in het koopcontract."

volgens Vitesse komt stefanovic niet terug