Enkele bericht bekijken
Oud 11 July 2003, 20:21   #14
eneri
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief

Ik heb er echt geen probleem mee hoor, ik ben meestal in een goede bui, en als dit al eens niet het geval is dan is dit gewoon omdat ik een baaldag heb, maar nooit door die rolstoel hoor, hij is er en daarmee uit, so what....
nou prima toch. dan zie ik niet in waarom je minder kans zou maken.

Citaat:
En opmerkingen die per ongeluk zouden gedaan worden, nee daar lig ik zeker niet wakker van, ik heb liever dat de mensen praten zoals altijfd en zeker niet gaan nadenken van dit kan en dit niet want het zou kunnen kwetsen, nee hoor. het feit dat mensen voorzichtig zouden zijn, dat is pas storend, want dan pas lijk je echt wel anders, wat bij mijn weten niet echt is. Op enkele wielen na dan
tsja dat kan ik me goed voorstellen. maar bij de meeste mensen zit toch die angst dat ze je sneller pijn doen, lichamelijk of geestelijk. maar dat kun je (een beetje)wegnemen door gewoon veel zelfvertrouwen en kracht uit te stralen en er zelf ook normaal en open over te doen.
Maar ik zou nog best n gesprek met je aangaan hoor, ookal zit je in n rolstoel en als ik je n leuke jongen zou vinden dan ook nog wel meer. ik denk dat dat met de meeste meisjes overigens zo is.