Citaat:
Originally posted by eneri
nou prima toch. dan zie ik niet in waarom je minder kans zou maken.
tsja dat kan ik me goed voorstellen. maar bij de meeste mensen zit toch die angst dat ze je sneller pijn doen, lichamelijk of geestelijk. maar dat kun je (een beetje)wegnemen door gewoon veel zelfvertrouwen en kracht uit te stralen en er zelf ook normaal en open over te doen.
Maar ik zou nog best n gesprek met je aangaan hoor, ookal zit je in n rolstoel en als ik je n leuke jongen zou vinden dan ook nog wel meer. ik denk dat dat met de meeste meisjes overigens zo is.
|
We ik weet eigenlijk dat ik nog goed in de markt ligt, ik heb mijjn vraag eigenlijk bewust een beetje zwart/wit gesteld, toch voelt een mens ergens de terughoudendheid van de mensen om me aan te spreken, eens dit gebeurd is dan, straal ik het "normale" ook uit en word deze rolstoel al vlug onzichtbaar, maar ik wilde nu net te weten komen wat de oorzaak is van deze rem bij mensen, en eneri jij hebt ze voor een groot deel beantwoord, het ligt eigenlijk niet zozeer aan mij, maar aan het feit dat de mensen eerst gaan denken van kan ik wel alles zeggen, dit zal wel een groot punt zijn. thanx, intelligentie kan men jou zeker toeschrijven.