Citaat:
Originally posted by tijgertje_1986
Hallo Beste leden,
ik heb een probleem en ik weet niet echt wat ik daar mee aanmoet.Ik heb al meer dan een jaar verkering met een jongen en ik ben nog steeds stapel gek op hem, nou wat is het probleem dan zou je zeggen.....nou dat is het volgende, in het begin was het allemaal heel spannend tussen ons en ik wou hem wel elke dag zien , de sex was geweldig en hij kon in mijn ogen niks fout doen.Nu heb ik het gevoel dat ik geen behoefte heb om hem nog zo vaak te zien, ik irriteer me aan heel veel dingen die hij doet en vaak seks hebben hoeft van mij ook niet echt.
Het is niet zo dat ik het uit wil maken want ik kan mijn leven zonder hem niet voorstellen maar ik ben bang dat als het zo doorgaat hij het uit zou maken omdat hij dan iemand anders tegen komt.Ik wil deze relatie echt niet opgeven maar ik weet ook niet wat ik moet doen want het gaat al een tijd niet goed tussen ons en ik heb het gevoel dat het allemaal door mij komt.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet??? Laat het dan aub ff weten.
alvast bedankt,
kus anna
|
Tja praat erover met hem en vooral eerlijk wat je nou met hem aan wilt en hij met jou
soms wordt het misschien vervelend als hij zich teveel met sex bezig houd.Krijg alleen niet het probleem "hij zit aan me ik vind het niet prettig maar ik laat hem maar anders wordt het een heisa"