Onderwerp: Tour de France 2003
Enkele bericht bekijken
Oud 20 July 2003, 16:17   #93
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Boogerd is nu al boven op de Peyresourde Dat betekend slechts een luttele 30 minuutjes verlies .

Hoe dan ook, goede winnaar vandaag! Goed dat Simoni gewonnen heeft, hij weet nu inmiddels wel dat de Tour geen Giro is, en wie weet wat we komend jaar van hem kunnen verwachten. Dat op de eerste plaats.

Vinokourov begint langzamerhand echt één van mijn favoriete renners te worden. Wat een aanvalslust heeft die man! Als Jan niet al sinds jaar en dag mijn persoonlijke favoriet was, dan wist ik wel voor wie ik moest zijn!! Wie weet pakt hij morgen wel het geel, al vrees ik voor hem dat hij het in de tijdrit af zal moeten leggen tegen Jan en Armstrong. Maar we hebben gezien dat zijn verlies daarin niet teveel hoeft te zijn. En ook hebben we in het verleden kunnen zien wat een gele trui kan doen met een renner, of een goede positie in het klassement. Denk aan Richard Virenque, die in 1997 zomaar 2e werd in de afsluitende tijdrit achter Ullrich. Of aan Pantani een jaar later, toch ook een man met een hekel aan het 'Contre la Montre', die 3e werd. Ik zit morgen in ieder geval weer achter de buis, wat een mooie ronde!!! :respect:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden