Enkele bericht bekijken
Oud 20 July 2003, 21:10   #46
Cellika
Guest

Standaard

Volgens mij moet je het zelf mee hebben gemaakt wil je er écht in geloven. Zelf heb ik het heel vaak meegemaakt dat ik zinnen van mensen af kon maken, het zelfde zei op het zelfde moment als anderen en het zelfde dacht als iemand anders. Dit soort dingen gebeuren vaak als je iemand heel goed kent, zoals familie en goede vrienden.

Voorbeelden die ik heb meegemaakt:

- Met school waren we naar de Ardennen. Iemand vroeg wat we van een leraar vonden. Een vriendin en ik zeiden tegelijkertijd:"Ik vind hem een creep."
- Tijdens het eten zei een leraar om de klas stil te krijgen:"Zeg hee!" Mn vriendin en ik kijken elkaar aan zonder iets te zeggen. Later vroegen we aan elkaar wat we dachten toen hij dat zei. We dachten allebei "Hee."

Ik ben ook tamelijk spiritueel aangelegd. Dat kan ook de reden zijn dat veel mensen er niet in geloven. Ik denk niet dat telepathie aan te leren is. Bij ons zit het in de familie. Mn vader en zijn broer kunnen het ook (ze zijn een tweeling, vandaar...)

Je zou in je familie verder kunnen vragen of zij ooit met telepathie in contact zijn gekomen.

XXX

Cellika
  Met citaat antwoorden