Citaat:
Originally posted by Saartje18
De eerste goeie tip dat ik je geef is LEESTEKENS te gebruiken in een zin. Een zin zonder komma's en punten is erg moeilijk om te lezen. Het duurde effe voor ik je verhaal doorgelezen had...
De tweede goeie tip zijn hoofdletters, maar daar doe je natuurlijk mee wat je wil 
Oke, je kent hem al een tijdje, en je bent echt zeker dat je iets met hem wil. Je hebt natuurlijk al geluk dat die jongen er hetzelfde over denkt. Hij twijfelt blijkbaar dan nog alleen omdat er zo'n groot leeftijdsverschil is. Misschien dat het voor jou zoveel niet uitmaakt, maar leeftijdsverschil kan soms in een relatie toch nog problemen veroorzaken hoor. Hij is 23j, hij heeft vrienden die een heel pak ouder zijn, en jij hebt vrienden die een heel pak jonger zijn. Ik kan geloven dat die jongen zich een beetje *raar* voelt als ie op stap moet gaan met een groepje 14-jarigen. Dit is niet respectloos bedoeld, maar ik kan het ergens begrijpen 
Ook tijdens het uitgaan kunnen er bijv. problemen zijn. Plaatsen waar jij nog niet binnen mag, omdat jij nog geen 16-18-21 jaar oud bent.
Ook bijvoorbeeld seks. Die jongen is 23jaar oud. Waarschijnlijk zal ie op een gegeven moment meer willen van jou, maar seks onder 16j is nog steeds -zowel belgie als nederland- niet toegestaan... 
Het beste wat jij kan doen, is die jongen wat tijd geven, en hem er over laten nadenken... Geef hem een beetje tijd en ruimte ofzo, zodat hij over de voor-en nadelen kan nadenken Zeg hem nog eens wat jij voor hem voelt, en zeg hem dat jij graag een relatie met hem zou willen, en of hij er eens zou willen over nadenken ofzo...
*sterkte*
|
aan sex dat ligt het niet dat wil ik zelf ook wel met hem met uitgaan ik ga niet met jeugd om rond de 14 de meesten waar ik ben omga zijn allemaal boven de 16 maar je hebt inderdaad gelyk ik moet hem erover na laten denken en dat zegt iedereen ik moet hem die tyd gunnen want de leeftijdsverschil is inderdaad groot... maar het wordt wel wat maar ik moet hem die tyd gunnen thanxxie voor je tip....