Onderwerp: VeRlIeFd...
Enkele bericht bekijken
Oud 21 July 2003, 19:42   #14
miss-lolita
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Vites

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHh ik lig echt helemaal dubbel

meer wille als zoene..zoals pijpen

jennifer, als een jonge jou wilt pijpen, met de reden dat ie je goed genoeg kent, dan zou ik maar oppassen..want dan ben je echt dom. het is niet verplicht hoor, en daarbij je moet helemaal zelf weten hoe ver je gaat.

Okej uiteraard ben ik er sterk op tegen, het denk vermogen van een 14 jarige ,ligt stukken lager als dat van een 23 jarige,

een 14 jarige is met hele andere dnge bezig, dan een 23 jarige, jij zit net op de middelbare school! hij zal waarschijnlijk al werken, en ik hoor veel mense zegge over sex..maardoor dat je met iemand hebt, die zulke stukken ouder is, zal het voor jou heel moeilijk zijn, om op een gegeve moment NEE te zeggen, als het op sex aan komt, omdat je onzeker bent, en je denkt dat je hem anders verliest.en dan zul je daar later spijt van krijgen.

dus als ik je 1 advies geven, doe het niet.. en als je nog twijfelt zoek het woord "pedofiel" eens op, want dat is wel een gepast woord.
wat lul jij nou het is echt geen pedofiel dat issie pas als hij sex met me heeft en als ik onder de 13 jaar ben. en ik word dit jaar 15 DUS LEES JIJ DE BOEKEN EENS GOED DOOR ...!! en by the way sex is echt geen probleem punt 1:ben al geen maagd meer punt2: kwil ook wel met hem naar bed..!!
goed he van me dat ik dat weet duh me vader is AGENT.....
  Met citaat antwoorden