Enkele bericht bekijken
Oud 22 July 2003, 21:39   #36
sebass
Guest

Standaard

Ik ben blij dat er nog meer mensen zijn die er zo over denken. Eigenlijk vind bijna niemand die zenders leuk. Terwijl we toch nog jong zijn (gemiddeld iets boven de twintig), maar deze zenders zijn duidelijk voor een jongere groep gemaakt.

Er wordt geen leuke muziek meer gedraaid (ik ben zelf meer een liefhebber van wat meer "muziekale" muziek zoals symphonische rock, prog rock, jazz, soul, klassiek en goede pop) Ik doe zelf ook veel in de muziek en kan de meeste muziek wel waarderen. Maar de nadruk ligt hier niet meer op de muziek. Imago schijnt hier een grotere plaats in te nemen. Tuurlijk moet een band wel een bepaald charisma hebben, maar het moet niet de boventoon voeren.

Jammer dat al deze zenders ongeveer dezelfde doelgroep hebben. Muziek is toch voor alle leeftijden en niet alleen tot en met 16? Wat meer variatie om ieders muziekale behoeften te bekostigen zou niet slecht zijn toch? Een documentaire over een bepaalde artiest zou ook leuk zijn en dan moet het wel over de muziek gaan. Tja het word helaas steeds slechter maar ik blijf hoop koesteren. (hoewel ik niet echt verwacht dat ik ooit iets zal zien van dream theater of diana krall op een van die zenders)

Bij mij zijn de zenders er ook al uit. Het enige wat ik er bij doe is ergeren.
  Met citaat antwoorden