Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Ja zo is het toch?
Ik snap dat toch niet hoor. koop je zo'n pikkie van 18 of 19 die geen woord Nederlands praat, niks van Feyenoord of Nederland weet, slechte communicatie met de medespelers en wat zou hij dan hebben dat de jeugdspelers niet hebben?
Bijvoorbeeld die Jean, was laatst op tv Rijnmond.
Vroeg die verslaggever aan van Marwijk wat ie van Jean vond?
Ja dat weet ik nog niet zo goed, en weet ook nog niet wat nou z'n beste positie is. Koop dan godver zo'n gozer! Maar het is natuurlijk weer een geweldig talent zoals altijd
|
om even jou verhaal/mening te bekrachtigen
Coach Van Marwijk ziet Ghali wel zitten
22/7/2003 15:34 V.I.
Het moet wel zeer raar lopen als Hossam Ghali komend seizoen niet bij Feyenoord speelt. Na twee trainingen zegt coach Bert van Marwijk al genoeg te hebben gezien
'Het ziet er goed uit, ik moet alleen nog zien of hij niet te makkelijk is. Tijdens een partijtje liet hij zich even vallen, maar toen heb ik bewust door laten spelen. Dat pikte hij snel op, want hij corrigeerde zichzelf meteen.'
Overigens verklaarde Van Marwijk ook via Ahmed Hossam het een en ander over Ghali te weten zijn gekomen. 'Van Mido weet ik toevallig wél dat hij gecharmeerd is van Ghali. En een mening van een voetballer is vaak nog niet zo slecht.'