Citaat:
Originally posted by sebass
Probeer het gewoon. Als het niet gaat zul je het vanzelf merken en heb je ook het bewijs. Ik kan nu wel zeggen dat het leeftijdsverschil te groot is, maar dat zie je toch niet in. Vooral op die leeftijd denken ze vaak dat ze al volwassen zijn, maar je mist toch een stukje levenservaring en ik denk dat die gast toch heel anders tegen het leven aankijkt of hij is een beetje achter gebleven in zijn ontwikkeling.
Maargoed je moet het zelf weten. Probeer het en je hebt het bewijs. Ook voor hem. Met dit soort dingen heb je vaak meer spijt dat je het niet hebt geprobeerd dan dat je het wel hebt geprobeerd. Het loopt toch op de klippen, dat kan ik je nu ook wel zeggen. En als hij zich schaamt ten opzichte van zijn vrienden of wie dan ook dan denk ik dat het genoeg zegt over jullie verhouding.
p.s.: doe in godsnaam wat aan je nederlands.
|
al zijn vriendin die ken ik en ze zyn hartstikke tof en het interesseert hun niet eens dat ik 14 ben ... dus dat scheelt..
enne me nederlands is goed leer de nieuwe taal eens uit je kop dan al dat ouderwetse... maar bedankt voor je tip hier heb ik tenminste wat aan... THANXXIE