Enkele bericht bekijken
Oud 23 July 2003, 21:34   #19
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Woutuz

er komt geen extreme druk op de vaten en j balle zulle ook nooit ploffe.. i mean
als jij een jaar lang nie klaarkomt is er zodanig veel sperma da ze kapot gaan? d8 t nie eh

en als je loslaat komt t er ook nie uit j moe gwoon trwijl j klaarkomt ff ergens op drukke.. t komt er dan amper uit en zal gwoon trug j balle in gaan......
daz mijn theorie dan eh
dat is dan een foute theorie, want bij een orgasme zorgt de spierwerking voor de 'uitspuwing' van deze zaadcellen en prostaatvocht...
als jij een jaar lang niet klaarkomt, vind deze lozing dus ook niet plaats...

bovendien had je kunnen weten als je biologie had gehad dat inwendig deze opbouw en afbraak mogelijk is....

en nog iets, DOE het maar eens, het indrukken van die vaten en dergelijke, en dan wel op de goede manier... ik durf er een wdje om te leggen dat je het zekers wel voelt en zo gauw je loslaat er evengoed allerlei vocht uit je lul zal komen...
Overigens....een jaar niet klaarkomen is een beetje onzin, iedere geslachtsrijpe man zou dan een 'natte droom' ervaren aangezien dit de natuurlijke werking van het lichaam is..

een natte droom ervaar je doorgaans overigens niet wanneer je er voor zorgt dat er vaak genoeg een lozing plaatsvind....