Met mij gaat het nu gelukkig wat beter. Ik voel me veel vrolijker enzo. Ik ben de laatste tijd wat depressief geweest, en ik denk dat dit door de pil komt. Ik ben pas begonnen met de pil te slikken, en daar kan je vanalles van krijgen, verminderd gezichtsvermogen, spierpijn, depressief enz enz. Dat is gewoon omdat er iets met je hormonen veranderd. Eerst was ik heel down, maar nu ben weer helemaal actief

En ik heb zelfs een paar keer een beetje succes gehad bij de jongens, dus dat is ook goed voor m'n ego
Ik ben nog wel heel opvliegerig, en ik ben volgens m'n ouders superdruk enzo, maar dat was ik al
Het komt wel goed, je moet gewoon in jezelf durven geloven. Je kan heus wel iets goed doen hoor
Vanmiddag heb ik bijna niets gesnoept!!

(das dus goed voor m'n ego

)
En van muziek wordt ik ook helemaal actief. Ik had het vandaag superdruk op m'n werk en ik liep gewoon bijna hardop te zingen (iets wat ik normaal niet durf, want ik heb me echt al m'n hele leven druk gemaakt over wat anderen denken, maar ik deed het gewoon

voelt goed joh!

)
Ik weet niet van wat voor muziek je houdt, maar je moet proberen ook naar positieve nummers te luisteren. Ik heb echt een hele brede muzieksmaak, maar oude nummers vind ik ook altijd goed. Soms zet ik een oud disconummer op en ga ik in m'n kamer staan dansen!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt? Let me know..