Enkele bericht bekijken
Oud 2 August 2003, 11:45   #49
darkangel112
Guest

Standaard Re: Zijn er mensen net als ik...

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Die niet zo houden van mensen die ongelooflijk lopen te zeiken over hoe depri ze wel niet zijn? (no offence raxhel).
Ik hbe er namelijk een pest hekel aan om steeds maar te horen dat ze neit weten wat ze moeten doen en niet naar een psychiater willen en niet durven en dan denken over zelfmoord of t al eens geprobeerd hebben. Waarom doe je zoiets?
Als je zo depressief bent doe er dan wat aan en ga het niet loos op een forum posten waarvan je weet dat er toch geen professionals rondlopen. Bel in plaats daarvan het riagg of ze je op een of andere manier kunnen helpen.

Enne nightwolf laat deze wel staan alsjebliiiiieft

ik erger me echt dood aan die raxhel!!!!!
alsjeblieft man doe er wat aan!!! en als je niet uit die depressie wil komen.. val ons er dan ook niet mee lastig dat je zo zielig bent.. omdat je depressief bent.. bovendien geloof ik helemaal niet dat je depressief bent...
je bent een aanstelster...
ipv dat je in je vrije tijd leuke dingen gaat doen!!! vrienden gaat maken.. neej wat doe jij jij gaat overal rond bezuinen hoe zielig je bent met je on geloofwaardige verhalen!!!!

ik ben het bij die post van raxhel.. over dat lusteloos blalblablba overal met Chrizlybeer eens....
  Met citaat antwoorden