Citaat:
Originally posted by AMF
Whoei jij voelt je persoonlijk aangesproken?
Jah ik eet vlees..dus? Beetje vreemd als 'punk' zijn alleen afhangt van of je vlees eet of niet heh? En dat 'punk' slaat op de muziek waar ik van hou, en jij hoeft je er niet druk over te maken dat ik er geen punk-levensstijl op nahou, dat is mijn zaak.
Ga jij maar eens even bedenken wat voor dingen je wel en niet kunt zeggen en pas je 'verhaaltje' aan. Iedereen heeft zn eigen muzieksmaak. Je kunt daarover zeggen wat je wilt, je kunt het afkraken, maar dat doet niets af aan de mensen zelf.
|
Nee voel me er niet over aangesproken, want ik ben zelf geen punker. En je hebt natuurlijk ook gelijk. MAAR als je zegt dat je punk bent dan ""moet je je er ook wel een beetje aan houden"".
En nee, ik zeg niet dat je prese aan alle regeltjes van het punk zijn moet houden. (en ga nu niet beginnen van regeltjes bla bla bla, want bij een cultuur horen nou eenmaal bepaalde standaards.)
Maar zoals je zo leuk zegt over Avril "nee ik doe niet wat mijn platenmaatschappij wil, ik ben zoooo PUNK!" Dat is natuurlijk onzin. Alles op tv en in bladen wordt altijd opgeblasen. Ik vind eigenlijk dat je er pas mag over oordelen als je haar eigen verhaal hebt gehoort (haar hebt gesproken, of eigenlijk aan kent).
Iedereen weet altijd zo lekker te oordelen over muziek en clips op tv. En iedereen denkt het beter te weten. Muziek in de Top40 is standaard kut etc. Dat is gewoon onzin.