Citaat:
Originally posted by FiZz
Nee voel me er niet over aangesproken, want ik ben zelf geen punker. En je hebt natuurlijk ook gelijk. MAAR als je zegt dat je punk bent dan ""moet je je er ook wel een beetje aan houden"".
En nee, ik zeg niet dat je prese aan alle regeltjes van het punk zijn moet houden. (en ga nu niet beginnen van regeltjes bla bla bla, want bij een cultuur horen nou eenmaal bepaalde standaards.)
Maar zoals je zo leuk zegt over Avril "nee ik doe niet wat mijn platenmaatschappij wil, ik ben zoooo PUNK!" Dat is natuurlijk onzin. Alles op tv en in bladen wordt altijd opgeblasen. Ik vind eigenlijk dat je er pas mag over oordelen als je haar eigen verhaal hebt gehoort (haar hebt gesproken, of eigenlijk aan kent).
Iedereen weet altijd zo lekker te oordelen over muziek en clips op tv. En iedereen denkt het beter te weten. Muziek in de Top40 is standaard kut etc. Dat is gewoon onzin.
|
In dat laatste heb je zeker weten gelijk! Natuurlijk ken ik Avril niet, en gaat het me niet zo zeer om haar, maar meer om de manier waarop andere mensen op haar muziek reageren. En ik voelde me net wel een beetje persoonlijk aangesproken, omdat ik het belachelijk vind om mensen (oh wat ga ik dit toch weer heerlijk cliché zeggen) in een hokje te plaatsen. Dat komt vooral doordat bij alles wat je doet, zegt of draagt, iemand wel een mening over je heeft, zonder dat diegene je echt kent. Als ik een stropdas om doe ben ik een Avril-wannabe, als ik in het zwart gekleed ben ik een wannabe-goth, enzovoorts. Das toch belachelijk?