Enkele bericht bekijken
Oud 3 August 2003, 22:13   #15
ikkiejs
Guest

Standaard

Ja het moet zeker kalverliefde zijn. Dat soort lui zijn nogal vaak op sex gericht en als hij dan ook al niet antwoord op dat soort dingen word het wel erg duidelijk. Alleen is het niet zo eerlijk dat ik hier over oordeel. Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde probleem. Misschien is hier iemand die hierzo wat slims op weet te zeggen?

Ik ben 17. Hij is 6 jaar ouder. Tussen ons is al redelijk lang "iets" bezig. Toen ik hem ooit eens vroeg van word het wat gaf hij het antwoord dat ik te jong ben. (te jong waarvoor??? want in zn bed mag ik wel komen grrrrrr)
Dus toen kwam ik er wel achter waarvoor hij het deed. Maar nu meer dan 8 maanden verder ofzo doet hij anders. Hij reageert opgefokt als hij iets hoort over mij en een andere gozer. Is dit haantjes gedrag van; Je hoort mij te aanbidden en vooral geen andere jongens intresant te vinden OF zou hij op zn besluit dat ik te jong was terug gekomen kunnen zijn?

Zelf volg ik het niet meer iemand met een id??? (heb geen zin in weer een blauwtje te lopen bij hem dus vragen is mij iets te direct)
  Met citaat antwoorden