Enkele bericht bekijken
Oud 6 August 2003, 17:42   #3
Queenie
Guest

Standaard Re: Lloret was SUPERRRRR

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ook het neefje van Queenie was in Lloret, die we toen hij in coma lag helemaal toegetakeld hebben met scheerschuim, zonnebrand, tandpasta enz. Ook kregen we 2 waarschuwingen wegens verstorind van de openbare orde. Ook een beetje jammer, maar tegelijk belachelijk. Tevens waren er verkleedpartijen waarbij meidenkleren aangetrokken werden enzo, hehe. Foto's volgen later

w00t. waar ken je mn lieve grote neefje nu weer van????? Je mag mijn neefje niet pesten hijz lief
[EDIT]
BERT JE LIEGT
DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says:
was alleen tandpasta
[:[: lekker weertje says:
dan liegt bert dus
DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says:
de rest durfde ze niet
bart is daarmee ondergesmeert ja
ik had alleen tandpasta
haha

Laatst aangepast door Queenie : 6 August 2003 om 17:57
  Met citaat antwoorden