Citaat:
Originally posted by Queenie
w00t. waar ken je mn lieve grote neefje nu weer van????? Je mag mijn neefje niet pesten hijz lief 
[EDIT]
BERT JE LIEGT
DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says:
was alleen tandpasta
[: [: lekker weertje says:
dan liegt bert dus
DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says:
de rest durfde ze niet
bart is daarmee ondergesmeert ja
ik had alleen tandpasta
haha
|
Dat klopt, het moest die vriend van hem zijn. Foutje in het verslag, komt door de haast

Kan me niet eens herinneren dat we hem ook hadden ondergesmeerd? Weet alleen dat hij een meid had versiert, uit Almere ofzo, en toen hij vertelde dat hij een vriendin had, liep ze weg. Toen hebben ik en Kay nog boven met hem zitten zuipen, en 's nachts belde hij een vriend van me op, hij zat te kijken naar de sterren ofzo?

Hoe dan ook, die kerl was helemaal van de kaart