Enkele bericht bekijken
Oud 8 August 2003, 22:56   #16
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mjah, 13 en 17 is op deze leeftijd een groot verschil, maar hoeft niet per se te groot zijn. Aan reacties van BWM hebben we natuurlijk helemaal niets. Het klopt dat meisjes vaak voor lopen op hun leeftijd ten opzichte van jongens. Ze zijn sneller serieus. Ik weet niet of meisjes voorlopen, of jongens achter, tis één van 2. Daar heb je meteen de verklaring waarom meiden vaak op oudere jongens vallen, en jongens meestal op jongere meiden. De interesses van meiden liggen snel bij meer volwassen zaken ook. Dat hoeft niet altijd zo te zijn, ik ken zat jongere meiden die echt nog van hun leeftijd zijn, maar ook jongere meiden waar ik heel goed mee overweg kan. Ik weet dus niet hoe het met haar zit (en hoe volwassen ben je zelf ) maar dan pas kun je er serieus iets over zeggen Succes!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden