Onderwerp: Gaat Ajax door
Enkele bericht bekijken
Oud 13 August 2003, 14:21   #29
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Pfff, heb je die ajacieden weer die hopen dat het hele land in vreugde uitbarst als zij op de tv zijn voor een europees duel.
Eerst verpesten ze alle Europese plekken, en vervolgens komen ze weer die praatjes.
Ik speel liever UEFA cup, dan dat ik ooit een ajacied zal moeten bedanken voor het feit dat dankzij hun de nummer drie ook voorronde CL mag spelen.

Niemand moet jullie, zoals ik ook niet verwacht dat iemand ons moet

Amen :respect: Zo denk ik er precies over Thea! Heb jij zitten juichen voor Feyenoord Maupstar, toen zij de Uefa-cup wonnen? Heb jij zitten balen toen PSV het niet redde vorig jaar? Of toen Roda verloor in Milaan? Waarschijnlijk niet dus! Ik heb wel geklapt voor Feyenoord toen zij de Cup pakten, aangezien Feyenoord typisch Roda is, met werkvoetbal dingen bereiken. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen HEEL NEDERLAND HEEFT EEN PLEURIS-HEKEL AAN DIE AROGANTE JODEN! Dringt dat dan nooit door?

Edit: voor echte fans als Mark hoop ik natuurlijk wel dat ze het redden. Dan kan hij weer leuke reizen meemaken, en dat gun ik hem
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden