Citaat:
Originally posted by Jamiel
kben nu zoow emotioneel uitgeput, ik wil nie meer.
Ik wil geen problemen, ik wou dat alles in 1 keer was opgelost...
Denk dat ik aan sommige dingen echt een eind aan moet maken, want ik ben al 2 keer ingezakt en begin me fysiek echt helemaal ziek te voelen.
Ik voel me zoow lusteloos, wou dat alles goed kwam.
Verdomme waarom moet dit nou ?
Er gebeurd echt alles om me heen nu, ik voel me zo egoistisch als ik denk dat niemand meer op mijn gevoelens en behoeftes let ( want zo voelt het namelijk nu ).
Ik wil er ook nie meer over praten bij me naasten, want dan voel ik dat ik weer over mezelf praat en zit ze er alleen maar mee op te zadelen.
Als ik iemand gelukkig zie, of mensen samen gelukkig, dan begin ik spontaan te huilen.
Ik heb dan echt pijn, want dit heb ik ook meegemaakt, maar zal nooit meer hetzelfde zijn.
Pijn ga nou over
|
ken dat gevoel nogal goed en geloof me, je kan er lang mee rondlopen. iets zoeken om gedachten te verzetten helpt bij mij wel. iets waar jer niet onderuit kan, zoals werken, want een gewone hobby kan je veel te makkelijk laten vallen als je je ff heel erg down en lusteloos voelt. dat slechte gevoel mindert doordat je met iets anders bezig bent. in het begin kon ik me nergens op concentreren en wilde niks doen, maar je moet echt proberen. ik ween ook heel vlug als ik mensen gelukkig zie samen of als je iemand ziet kussen of trouwen. wat je eraan kan doen, weet ik niet direct. wegkijken wellicht. heb je geen liedje dat je vrolijk maakt? kan je daaraan denken.
sterkte!