Onderwerp: Gaat Ajax door
Enkele bericht bekijken
Oud 15 August 2003, 16:00   #54
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
nee je liet blijken dat je vond dat ajax en oranje geen bikkels had (daar hadden we het over, dus niet over vechmachines)

dat je daar fout in zat is al aangegeven door artuur en ik(geef je zelf ook toe zie je eigen zin "Dat zijn vechtmachine's, en dat is ajax, op een enkele uitzondering daargelaten nu eenmaal niet ". eerst was het niks toen alleen yakubu nu op een enkele uitzondering. das het enige wat mij in deze onzinnige discussie nog boeit, dat je te snel een conclusie trekt/oordeeld terwijl je niet goed over de feiten nadenkt. dit is soms best vermoeiend.

daarna vond jij het weer nodig om nog ff door te gaan zie je vorige bericht "nu heeft roda meer harde spelers en vroeger helemaal, net zoals fey". vandaar de
2 woorden, ik denk dat ik namens de meesten hier spreek, in ieder geval Bon, ik en Theo: Rot op

En enkele toevoegingen: we zitten hier niet te wachten op mensen die ons woorden in de mond leggen die we niet gebruikt hebben, en al helemaal niet op mensen die denken misselijk betweterig te moeten zijn. Bedankt voor de moeite, dat was het, je gaat op ignore, de ballen!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden