Wat reacties, van willekeurige Fora:
aardig begin van het seizoen, tenminste eens een strijdend Roda, weliswaar ten koste van 2 rode kaarten maar dit zie ik veel liever dan een mat elftal wat zich naar de slachtbank laat leiden. Er had wellicht zelfs nog wel wat meer in gezeten, zonder die irritante Kezman en Bossen hadden we die 5-0 wellicht toch wel gehaald
__________________________________________________ _
Over scheids Bossen wil ik alleen dit zeggen, het bleek nog eens duidelijk dat er met 2 maten gemeten werd. Als je sommige beslissingen één voor één bekijkt, kan er nog vaak genoeg een reden gevonden voor het één of het ander, maar hij wekte gewoon een algemene indruk dat PSV niet mocht verliezen. Als iemand als Kezman steeds als een dolle stier in volle sprint verhaal komt halen, dan reageer je daar als referee toch op en laat je dat niet zo maar gebeuren om maar eens een voorbeeld te noemen.
Tja, het blijft frustrerend, die gedachte dat je met een fatsoenlijke scheids wél gewonnen had. Wat betreft die wachtrijen, heren RJC en Koempel. Bij Zuid stond inderdaad geen rij, maar bij West (ingang 7) stonden ze bijna tot de Burger King
Met de KNVB moet ik nog zien of wij europees gaan halen..
...vol emotie, passie, en ergernis. Dat laatste had vooral te maken met de aanwezigheid met het grootste stuk stront uit de historie van het mondiale voetbal: Mark van Bommel en de lamlendige scheidsrechter die wel erg opzichtig zijn van hogerhand opgelegde opdracht (kut KNVB-er) ten uitvoer bracht: De kampioen moest hoe dan ook het openingsduel van de Eredivisie op haar naam schrijven.
I rest my case Hugo..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|