Citaat:
Originally posted by theo tank
Hoe weet jij dan zo zeker dat jullie het meest genaaid worden van alle clubs in de eredivisie?
Eerst loop je te zeggen dat wij hier alleen maar de samenvatting hebben gezien, en niet heel de wedstrijd. Maar jij kan wel beoordelen op slechts de live wedstrijden voor Roda en voor de rest de samenvattingen, dat jullie het meest benadeeld worden...
Overigens zeg ik niet dat jullie vrijdag niet benadeeld zijn, maar tis wel erg makkelijk te stellen dat jullie het meest benadeeld worden.
|
Het lijkt me nauwelijks voor te stellen dat andere clubs nóg meer genaaid worden dan wij, met name vorig jaar (en nu begint het dus weer opnieuw). Jullie horen nooit veel over ons, aangezien we naast dat we genaaid worden, ook nog eens doodgezwegen worden in de media. Maar waarom denk je nou dat 20.000 man zwaaien met rode kaarten

Denk je dat dat zomaar is? Nee, omdat iedereen het spuugzat is. Maar aangezien de media er toch geen aandacht aan besteed, schiet het nog geen sodemieter op. En dan is het bijzonder moeilijk om jullie aan het verstand te peuteren dat het terminaal is. Wanneer Roda tegen Feyenoord-uit speelt bijvoorbeeld, en alle kleine beslissinkjes vallen in het voordeel van jullie (willekeurig voorbeeld hoor!), dan valt dat niet op. Dan kan ik later wel gaan lopen roepen dat het wéér een en al ellende was, maar geen hond die het dan geloofd. Feyenoord heeft dan gewonnen, en dan roepen jullie ook nog eens samen de momenten dat hij een beslissing nam in het voordeel van Roda die hij niet had moeten nemen, en dan ben je weer terug bij af. Het is gewoon onmogelijk daartegenop te boxen