Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2003, 17:51   #25
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Maar doe jij niet precies hetzelfde? De momenten dat een scheids jou club benadeelt blijven altijd langer hangen dan dat hij in het voordeel fluit, simpelweg omdat in het voordeel fluiten je meestal ontgaat.

Maar goed laten we met z'n alle een brief schrijven naar de KNVB, om te eisen dat Roda met 8 punten alsvast aan de competitie begint. Dit om het expres benadelen van de scheidsrechters te compenseren!

Ohja, van Hulten boort Feyenoord ook een pingel door de neus, en geeft hem wel aan nec...
Dat bedoel ik dus.. Een standaart reactie van iedereen is altijd: jou club wordt dus ook wel eens bevoordeeld! En daarna komen ze meestal met een rits voorbeelden waar hun club ook wel eens iets onthouden is. Of je het nu wilt geloven of nie, theo, maar ik kan bijzonder objectief kijken naar een wedstrijd. Ik sta bij de mensen om me heen bekend als ras-pessimist. Ik kan vrij veel hebben van een scheidsrechter, maar de laatste paar jaar wordt het echt té erg.

Overigens, 8 punten is nog te weinig in feite, vorig jaar missen we zeker 10 punten (3 in Groningen, 3 in Heerenveen, waar Temmink wist te melden dat Roda die wedstrijd toch niet zou winnen, daar zorgde hij wel voor, en de rest zou ik even na moeten kijken. Maar denk o.a. aan het verplaatsen van al die wedstrijden tegen het einde )

En de beslissingen in ons voordeel? Welgeteld één hele penalty hebben we gehad vorig jaar Gevoeglijk geen rode kaarten mee, helemaal niets nakkes nada
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden