Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2003, 19:12   #26
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank

Ohja, van Hulten boort Feyenoord ook een pingel door de neus, en geeft hem wel aan nec...
Je bedoelt die bal tegen de hand van zo'n NEC'er? Dat is niet het onthouden van een penalty door de scheidsrechter, dat is een gebrek aan spelregelkennis van jouw kant.

Over Bart z'n geklaag: de scheidsrechter had gerust kaarten mogen trekken voor de overtredingen van van Bommel. Het neerhalen van Ananans door Colin is iets meer twijfelachtig, maar ik had niets kunnen zeggen als daar rood voor getrokken was. De twee rode kaarten aan Rjc-kant was niets op af te dingen natuurlijk, maar dat heb je zelf ook in de gaten.

Of Roda structureel wordt benadeeld kunnen wij geen discussie voeren. Jij hebt te maken met een gekleurd beeld plus een sfeer onder Roda-fans dat dat zo is... Aan de andere kant hebben wij daar voor niet genoeg te maken met Roda. Het zegt wel iets dat Roda, dat volgens mij de vierde club was qua doelpunten voor, slechts een penalty krijgt. Maar of er sprake is van het structureel benadelen van Roda, ik weet het niet, waarschijnlijk ligt de waarheid in het midden.