Citaat:
Originally posted by theo tank
Dus jij bent beoordeeld over je club? Soms verblindt door clubliefde? Bekijk je het niet door een geel-zwarte bril?
Okay dan niet, moet ik zeggen dat ik het knap van je vind.
Je kan wel alles op de voet volgen, maar je zit niet overal op de tribune. Dus jij bent ook slecht aangewezen op de beelden die de makers van de NOS jouw voorschotelen. Zo heb jij vandaag niet kunnen zien, dat Feyenoord gewoon een zuivere pingel onthouden is, dit omdat de makers van de NOS het moment er uitgehaald hebben (schandalig!).
|
Ik zie het zelfs vaak nog negatiever dan het is. Voor de wedstrijd tegen PSV had ik er absoluut geen vertrouwen in dat we ook maar met een kleine nederlaag weg zouden kunnen komen. Op de tribune ben ik vaak één van de laatste die iets aan de scheidsrechter wijdt (daar waar de rest van het stadion al op de banken staat). Maar de laatste 1,5 jaar is het echt té gek aan het worden. Ik mis een heleboel leuke reisjes dit jaar, dankzij de KNJB!
Voor de rest zie ik iedere ploeg wél 2x per jaar live aan het werk, Theo! Das meer dan de meesten. Daarnaast doe ik het dus met de beelden van de NOS, helaas, het is niet anders. Maar zoveel genaaid worden als ons lijkt me praktisch onmogelijk. Dan zou de ene helft van Nederland ook gemiddeld per jaar 10 punten moeten missen, die zou iemand anders erbij moeten krijgen

Aangezien wij ze nergens erbij krijgen..
Ik heb Feyenoord-NEC bekeken, Theo, en ik zag wel een situatie waar iets gebeurde, of bedoel je een andere?