Enkele bericht bekijken
Oud 21 August 2003, 23:51   #10
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Dat argument vind ik alleen hout snijden als we maar een handvol forums (fora) over zouden houden. Maar in dit geval gaat het om een kleine samenvoeging die de overzichtelijkheid en duidelijkheid wel ten goede komt.
Maar discussie en nieuws hebben minder met elkaar te maken dan jullie zo voorspiegelen vind ik. Dat er bij een nieuwsfeit een discussie op gang komt is wat anders. Kijk, op discussie post ik nu een onderwerp over het koningshuis. Er loopt er eentje over dat meiden in eerste instantie naar het uiterlijk van een jongen kijken. Allemaal dingen die niets met nieuws van doen hebben dunkt mij! Als het over een nieuws-feit gaat, zoals Irak, en PFP is de enige die aan Bush zijn kant staat, dan volgt daar een discussie op. Maar die is in mijn visie niet te vergelijken met het wel/geen nut hebben van een koningshuis
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden