Enkele bericht bekijken
Oud 24 August 2003, 22:38   #96
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
nou maar dat is persoonlijk ik denk dat er wel meerdere zijn die jou niet vertrouwen dan mensen die mij niet vertrouwen
Een heleboel meiden vertrouwen mij klaarblijkelijk Ik vertrouw jou sowieso niet. Persoonlijk, en als beheerder óók niet. Als beheerder, daar gaat het dus om. Ik verdenk jou ervan in het meidenforum te neuzen, en ik beschuldig(de) je ervan dat je FB's aanstelt die jou aanstaan. En jij vertrouwt miuj niet, aangezien ik er als één van de weinigen gewoon voor uit kom dat ik meiden lees? Jonge, iederéén zowat leest meiden. Iedereen komt erop, dus waar maak je je druk over?

Daarom stel ik ook voor om de fora openbaar te maken, alleen enkelen er slechts in te laten posten. Dan heb je die hele poppekast niet meer. Mannen mogen posten op mannen, meiden op meiden. Niet bij elkaar. Dat lijkt mij al tíjden de beste oplossing, maarjah, wie ben ik? Niet te vertrouwen klaarblijkelijk. Gelukkig dat alleen jij, Wesley en Loeloe er zo over denken. En ik daar geen enkel belang aan hecht
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden