Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Nee jij bent normaal.
Als iemand 1 woord over jou zegt dat niet positief is haal je je bazooka boven en ipv die ander te proberen overtuigen dat ie ongelijk heeft ga je schieten op alles wat in de buurt komt om te proberen die ander zo af te maken dat het niet meer opvalt dat die iets niet positief zei.
[ja, iets niet positief want het hoeft zelf niet slecht te zijn voordat jij in de aanval gaat]
En dan ga je nog eens denken dat jouw mening iedereens mening is en je een nieuwe martin luther king bent die net even iedereen zijn mening geuit heeft.
Nou zo ben ik niet, ik los liever problemen op dan mensne te gaan aanvallen
En als ik jou dan gelijk moet geven dan moet dat maar
*edit* trouwens het openbaar maken lijkt me niet echt slim dan is er ook niks meer aan.
En volgens mij kijken de meeste van de mannen niet op het meidenforum, iig meer dan er wel opkijken
|
Neen, kerl, jij zegt dat je mij voor geen meter vertrouwt. Ik zeg terug dat ik jou ook niet vertrouw. Daarna kom jij met een slap ge-ouwehoerverhaal. Dat er meer mensen zouden zijn die jou vertrouwen blablabla. Iets dat volslagen onzin is (en bovendien niet hard te maken). Tegen zo'n argument valt niet met fatsoenlijke argumenten op te boksen. Dat had je kunnen weten op het moment dat je het intoetste. Wat wil je dan dat ik zeg? We openen een poll, wie vertrouw je meer? Ga nu gauw! Ik kan ook niet zeggen: Neen, dat is niet zo, in zo'n geval zou je namelijk een welles/nietes-discussie. Conclusie, dan haal ik hem maar kiehard onderuit. Dat jij dat ziet als een bazooka kan ik niets aan doen. Had je dat maar niet moeten zeggen
Verders slaat het sowieso nergens op. Ik reageer alleen furieus wanneer iemand in mijn ogen een onterechte bewering doet, die werkelijk nérgens op slaat. Het is volslagen onzin dat iedereen moet vinden wat ik vind. Dat staat nergens, en valt ook nergens uit op te maken. Ik sta altijd open voor andermans meningen. Check de laatst geposte threads bijvoorbeeld, op leden-staff en feedback! Je moet onderscheid maken tussen een discussie en het beweren dat mijn mening een feit is. Wanneer ik mijn mening geef, geef ik hem direct, en ga ik niet 100x zeggen van 'het zou zo kunnen zijn'. Dat doet niemand verder. Als er trouwens iemand hier op het forum problemen probeert op te lossen, dan ben ik het wel

. We kaarte ook alweer het mannenforum aan? Oh ja..
Wat betreft je edit: als je me wilt geloven, van de 'vaste posters', echt wel meer dan de helft

Alleen zwijgen de stakkers als een graf, maar daar kan ik niks aan doen