Zoals ik al zei, ik noem geen namen. Tyskie vroeg er echter om dat ik hem noemde (zodat hij mij dan matennaaier kon noemen, dat gun ik hem van harte

Overigens is hij inderdaad geen maat van mij!!) Ik zal eens even voor je tellen, de mensen waarvan ik zéker weet dat ze in het meidenforum komen. Ik kom zeker tot 15, 16 man waarvan ik het 100% zeker weet. En daarvan zijn er slechts 5 van 'sport', zoals jullie dat noemen. Er zijn er waaraan ik twijfel, hen heb ik er níet bij geteld. En een aantal die ik helemaal niet ken (en dus ook geen vermoeden van heb). Zeg 14 man, dan zou het dubbele 28 zijn. Bijna de helft van de veel-postende nog actieve leden kijkt op zeker in meiden. Wat veel meer dan 30 fanatieke posters hebben we niet (mannelijk dan hè?). Hoe dan ook is het veel (je zou namelijk nu een discussie kunnen krijgen over hoeveel actief postende leden we hebben

).
Oke, dan géén besloten forum. Maar valt het nu écht niet te regelen dat je er enkel via IP in kan

Dan kun je 2 IP-adressen opgeven (voor hen die zoals ondergetekende op kamers zit, en dus ook op school forumt

) Dan ben je van het hele passwoord-gedoe af. Want inderdaad, straks gaan mensen dus écht ruilen. Dat is nu eenmaal zo.