Onderwerp: Uitvakken?
Enkele bericht bekijken
Oud 25 August 2003, 20:57   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Wat gebeurd er in Nederland dan allemaal in de stadions?
Buiten groningen - psv vorig jaar?

Ben voor de rest wel eens dat het een stuk vriendelijker mag in Nederland, want wat je nu ook ziet bij grote clubs is dat een steeds groter wordend gedeelte van de supporters tussen het thuispubliek gaat zitten.

Ken me nog een potje herinneren van Millwall waar de politiepaarden op de middenstip stonden, was dat niet toen ze promotie misliepen
Dat heb ik ooit met een half oog gezien

Het gaat met name denk ik om het provoceren trouwens, Theo, en het feit dat je als clubje uit het zuiden na een reis van meestal meer dan 2 of 3 uur in een kooi komt, waar iedereen je afsnauwt, maar je wel een vermogen voor betaald. Daar word je agressief van. Wanneer ik in een net stadion kom, waar ik vriendelijk ontvangen word en niet naar een visnet of hek loop te kijken, dan ben ik meteen rustig
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden