Dus ik mag van jou wel topics dichtgooien behalve als ik mijn boodschap daarbij anders formuleer of wat is het nou
Overigens vraag ik wel vaker aan andere fbers wat zij zouden doen met een bepaald topic, wanneer k erover twijfel. En als zij zeggen dat het misschien beter is om hem dicht te gooien, dan doe ik dat..En vice versa natuurlijk.
Wil btw dus niet zeggen dat ik ALTIJD naar een andere fber ga als ik weer eens op het punt sta om een slotje derop te gooien of iets dergelijks.
Dus hiermee wil ik zeggen dat wanneer ik een slotje op iets gooi...dat dat niet altijd komt omdat ik dat perse wil, maar ook omdat andere mensen van staff dat liever zo zien. Dus het is niet eens altijd een kwestie van mijn eigen ding doordrammen.
Idd wat je zegt is dat bw af en toe weleens een topic open laat en dat ik hem daarna dicht maak. Ik denk dat dat komt omdat de regels de laatste tijd nie tmeer de regels zijn. Ik weet niet meer precies wat men nou van mij verwacht omdat het de ene keer wel goed is wat ik doe..en de andere keer niet. En ik denk dat het hem daar ook in zit, dat fbers niet altijd met elkaar eens zijn....gewoonweg omdat de (nieuwe

) regels niet voor iedereen duidelijk zijn.