Enkele bericht bekijken
Oud 27 August 2003, 00:10   #27
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Vind ik beetje onzinnige reden om nee te stemmen voor hem, want ik verwonderde me er ook over waarom wij er zonder poll in mochten... Jij en ik dus..

Heb gewoon ja gestemd, en bij Chrizlybeer weet ik absoluut al niet meer wat ik gestemd heb... Geen ja volgens mij, maar weetnie of nee.. Was het nee, dan weet ik ook echt niet meer waarom ik dat gestemd heb, want nu ik er over nadenk zie ik geen reden eigenlijk om hem te weigeren...
Ik zag ook geen enkele reden om Chrizlybeer te weigeren. Bij PFP lag dat al wat anders. Hij heeft zichzelf niet bepaald 'populair' gemaakt alhier, en weet niet of hij informatie zou gebruiken om anderen zwart te maken. Maar tot toen straks had ik toch ja gestemd. Als hij dan moeilijk gaat lopen doen dat wij erin mochten, en ook nog bewust mijn naam noemd, ja.. Hoe hadden wij er via een poll in gemoeten trouwens, Tijs? Met 1 persoon (BW) stemmen
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden