Onderwerp
:
Wat doen jullie met verjaardagen?
Enkele bericht bekijken
27 August 2003, 10:36
#
6
bartje518
Aachen TSV
Citaat:
Originally posted by AmbyPur
woejj we verzinnen altijd wel weer wat leuks
toen paps en mams 12,5 jaar getrouwd waren heb ik samen met mijn zusje en een oom en tantes Ruby Tuesday en Dromen zijn Bedrog gespeelt
en omdat we ons toen verveelden ook nog een improvistatie actie gehouden.. mijn halfbroers op de achtergrond *pom*pom*pom* en wij toen een dansje ofzo met een liedje? geweldig iig
en met de bruiloft van mijn oudste halbroer hebben mijn zusje, mn andere halfbroer, zijn vrouw en ik ook een actie uitgehaald
sjonnies gedaan ofzo.. met oversized hawaii blousen en zo'n uber grote clownsbril op
was lachen
en toen ik heel klein was met mijn zusje ook iets gedaan voor opa en oma.. ballet voorstelling
waren we twee elfjes.. zoooo schattug
en vroeger als we ons verveelden gingen we (nichtjes zusje en ik ofzo) altijd modeshows lopen met jassen die we uit de garderobe haalden
*zucht* ja .. leuke herinneringen
Nah, alleen zingen daar beginnen mijn zussie en ik dus echt niet aan
Zie het ak voor me.. Goooodbye, Ruby Tuesday..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518
Bekijk Public Profile
Bezoek bartje518's webpagina!
Vind Meer Berichten van bartje518