Enkele bericht bekijken
Oud 27 August 2003, 11:40   #233
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
1- daarvoor is de poll niet bedoelt, om mensen weg te stemmen waar jij plotseling een hekel aan hebt

2-Ik doe niet moeilijk, ik zeg alleen maar dat jij er nooit zomaar in had moeten worden gelaten, het slaat nergens op dit systeem

3-Met dit systeem hou je dus geen password doorgevers buiten het mannenforum, maar word er kennelijk alleen gestemd op mensen die het selectieve groepje ok vinden. Waardoor het voor mij kennelijk onmogelijk word om ooit op het mannenforum te komen

conclusie, dit systeem is oneerlijk en klopt gewoon niet
1. Als ik jou zo bezig hoorde, dan vertrouw ik je niet. Dus ook niet met passwords.

2. Vind jij dan.

3. Ik heb bij iedereen tot nog toe ja, of geen mening gestemd, terwijl ik de helft 'niet geweldig mag'. Het slaat dus nergens op wat je zegt, want ik vertrouw je gewoon minder na je recente acties
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden