Citaat:
Originally posted by Tyskie
Doorgeven en misbruiken van passwords is net zo goed fraude als ze raden...
En daarom vind ik dat voor ons ook een poll had moeten komen, en daar heeft PFP gewoon gelijk in..
En ik vind ook dat hij gelijk heeft in het feit dat jij (en ik) met een verleden van password-misbruik zeker ook een poll hadden moeten krijgen..
Daarbij zijn de redenen om hem te weigeren, die zijn aangebracht, natuurlijk grote onzin.... Maar dat is mijn niet bepaald bescheiden mening maar...
|
En die deel ik (wederom) niet

Ach, en als het doorgeven van password (in het verleden, met andermans passwords!), dan kunnen een heleboel andere mensen die nu access hebben er ook uit (als je namen wilt, dan PM me maar).
Bovendien, ik moet stemmen omtrent de persoon PFP. En aangezien ik hem niet vertrouw, stem ik nee. Dat anderen mij niet vertrouwen daar kan ik niets aan doen. Dat ik vind dat dit systeem overbodig is, kan ik ook niets aan doen. Daar heb ik het gisteren met BW uitgebreid over gehad. Één van mijn argumenten was dat vroeger op meiden je óók maar aan hoefde te dragen dat je vrouw was, en dan mocht je erin. BW heeft de huidige maatregel vanaf nu op meiden ingevoerd, maar in feite is dat natuurlijk mosterd na de maaltijd. Maar OK, daar kan ik verder ook niks aan doen