Enkele bericht bekijken
Oud 27 August 2003, 14:34   #53
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zei niet dat hij met zijn bronnen moest komen, maar dat zijn bronnen niet kloppen. Een koningshuis kost veel meer dan hij wilde doen voorkomen.. Ik heb die bron niet meer, ik las het in de krant toen de begroting bekend werd gemaakt (dat is vast even na te zoeken..)

Het grote verschil met kerstmis is dat dat een feest van de Christenen is. Dat is nu eenmaal 3/4 Nederland. Het koningshuis en de feesten daarbij is pure oubollige folklore. Dat is erbij verzonnen en dient nergens voor. Enige achtergrond heeft het feest niet. Die miljoenen horeca-omzet daar hoeven wij geen koningshuis voor te hebben. Iemand droeg al aan dat een nationale feestdag een makkelijke oplossing is. Een koningshuis heeft niets met traditie van doen. Aangezien wij inderdaad vroeger ook geen koninkrijk waren
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden