Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2003, 10:16   #59
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
sja,heb ik al meer dan eens meegemaakt,mensen leren kennen die dan ongelooflijk de slet of de player uithangen,zonder dat ik daar iets van wist...hun probleem,als ze dat graag willen,dan doen ze maar...blijf het ontzettend bekrompen vinden om iedereen zomaar te veroordelen op bepaalde daden... offtopic: jij was sXe zeker?
om over veroordelen te spreken....
ik ben zeker edge en vooral geen player ik denk dat daar meer mee te maken heeft dan edge zijn (circa 90% van mn vrienden zijn geen edge).
Ok ander voorbeeld..een vriend van je drinkt zich helemaal de klote in. Zeg je dan ook niets van zijn/haar gedrag als het echt te erge mate aan neemt en zich zelf en andere ermee kwetst.
Anders ben je toch ook alleen maar een vriendin voor de buitenkant als hun innerlijk je blijkbaar weinig kan schelen en je de negatieve kanten daarvan zo aan de kant kan zetten zonder je daar druk om te maken...''dat is toch hun probleem?''

Ik denk dat er door dat play-gedrag aardig wat (vooral meisjes) best wel gekwetst worden en daarom zullen mensen die diehard player zijn nooit goede vrienden met mij worden, omdat ik niet tegen dat soort dingen kan.
Het is beter principes the hebben dan geen principes toch?