Onderwerp: riddlers vriendin
Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2003, 16:32   #18
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by nevaeh1987
gisteren was ik dr.. was er nog nooit geweest was wel cool daar, en suuuuper druk en.. allemaal dezelfde winkels, en veelste veel mac donalds en in de winkel wor je engels aangesproken dat vonnik wel zoo.. stom haha, maar ik ga dan ook engels terug praten alleen.. die duiven op de dam vonnik maar eng
Ach...ooit moet de eerste keer zijn Wanneer word de 2e keer? valt er misschien nog wat af te spreken

En tja...alleen al in de binnenstad heb je iets van 10 McDonalds, 6 Burger King's en 3 Pizzahutten, maja...ze doen t er waarschijnlijk goed, anders zitten er niet zoveel van die zaakjes overal in de binnenstad

En tis misschien stom dat je in t Engels word aangesproken, maja...voor die winkeliers is dat eerder macht der gewoonte, als zo beetje 9 van de 10 klanten toeristen zijn...

En jij bent nu dus officieel duivenfan?

Citaat:
Originally posted by Headliner
oh ja, had je voor de C&A op damrak ook zo'n kerel gezien in een net pak, met een stijve stropdas, die de hele tijd stil staat?
Die ken ik iig wel jah, heb ik ooit ns een foto van gemaakt dat ik naast hem stond en dezelfde houding aan nam

Ben benieuwd of dat nou ook nog een beetje schuift eigenlijk...