Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2003, 21:02   #14
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
alsof jij het elke keer gedaan hebt... naarmate je meer kans kreeg op de eindzege begon jij het meer naar je toe te trekken (overigens ook met de puntenverdeling...) en gingen mensen die redelijk onderaan stonden (()) zich er minder mee te bemoeien...

gewoon elke ronde iemand anders die de puntentelling doet..en als iemand daar niet op kan wachten dan doet diegene het dus...

poeh wat een problemen

owja..zet mij ook ff op de officiele lijst met deelnemers

overigens vind ik het 2e gedeelte zeer scheef..je voorspelt de onjuiste winnaar en uitslag, maar je ontvangt toch nog 5 punten, doordat je met mazzel het juiste aantal doelpunten heb voorspeld voor 1 van de 2 teams...

winnaar goed? 5 punten
uitslag goed? bravo nog eens 5 punten

lijkt mij dan....
Hoor het gefrustreerde verliezertje van vorige keer! Ik heb vanaf de 2e ronde élke ronde die stand bijgewerkt. Bovendien waren het ideëen, waar de losers die onderaan stonden maar wat blij mee waren. En toen het toevallig goed uitpakte voor mij, ging meneer zielige remco zeuren. Kerl, hoe laag
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden