Citaat:
Originally posted by bboytrixx
hallow ik vraag me nou een beetje af he als je meisjes vraagt jah wat vin je belangrijk in en jonge dan krijg je .....jah uiterlijk blah blah blah .....maja dan zie je steeds weer meisjes met van die ongelooflijk lelijke gaste die geen uitstraling hebben nog een mooi uiterlijk en zich ook niet supertof kleden ozzo ..."jah hij is heel lief" zeggen ze dan dat snap ik dan niet helemaal .....dus meisjes waar letten jullie nou echt op ?
|
Bij mij als meiske wisselt mijn voorkeur heel sterk, Ik heb voor mijn huidige relatie een hele tijd wat gehad met een goed uitziende jongen, we pasten qua alles bij elkaar:
-Uiterlijk
-Opleiding
-Interesses
-leeftijd
Stel we zouden samen uitgaan met bijvoorbeeld een groepje dat ik niet kende, maar ik moest thuis nog vanalles doen, dus zei van ga maar vast, ik kom er zo aan.. van het moment dat ik de kroeg binnen kwam lopen, nog voordat ik m'n vriend had gezien, maakten die vrienden gewoon de klik dat we een stel waren.
Nou voor de buitenwereld klinkt dit natuurlijk ideaal....maar dat valt dus erg vies tegen! In werkelijk waren we de hele tijd tegen elkaar aan het opboksen, om maar te voorkomen dat de ander de interesse zou verliezen......het grappige was dat we dat allebei op een andere manier deden en op die manier kwamen we uit op alleen maar ruzie, juist als we elkaar niet zagen, we waren allebei te bang dat we elkaar kwijt zouden raken, maar gingen daar op een verkeerde manier mee om en dreven langzaam uit elkaar.
Nu heb ik een relatie met een jongen waar ik ontzettend weinig mee gemeen heb, hij is 4,5 jaar ouder en ik heb nu al een veel hoger diploma en ben nog aan het studeren, hij niet.. Qua uiterlijk passen we ook niet bij elkaar en qua karakter al helemaal niet...... Waarom ik toch wat met hem begonnen ben?
RUST! ik wilde niet meer tegen iemand opboksen, hij is ontzettend bang om mij kwijt te raken, mij doet het, (heel hard gezegd) helemaal niets. Ik denk dat ik van hem hou, maar het komt niet voort uit verliefdheid, bij hem wel.
En nu is er dus een anders probleem.....ben een weekje weggeweest met de studentenvereniging en heb daar iemand leren kennen....iemand waar echt een klik mee is, en net zoals ik in die eerst beschreven relatie vertelde, passen we weer bij alles bij elkaar...alleen hij is 7 jaar ouder en woont een eind weg...dat is het enige minpuntje....en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Naja kort samengevat, je hebt 2 manieren van iets in een jongen willen: bij voorbeeld 1 & 3 komt het voort uit een klik en ruime gelijkenis
bij voorbeeld 2 komt het voor uit een soort verstandhouding, ik hoef me nu gewoon niet druk te maken, want ik weet dat hij niet bij me weggaat.