Onderwerp: ll.com-bet...
Enkele bericht bekijken
Oud 31 August 2003, 17:30   #66
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik was dat ja, maar ik wist niet of de regels al verandert waren . Blijkbaar wel dus, maar ik zie niet in waarom de overtreding van Joey zo zwaar is?

Je zet in je regels: een straf van 3 dagen tot langer. Wat voor overtreding moet je dan begaan om 3 dagen ban te krijgen? Waar heb je Joey op betrapt? Daadwerkelijk dat hij op zichzelf stemde? Of heeft hij meer gedaan?

Kijk, wanneer je als regel stelt: wanneer ik je betrap dat je inlogt onder iemand acoount, 3 dagen ban.

Wanneer je ook misbruik maakt van dat acoount, om te stemmen op een poll, of om andere zaken te doen, dan krijg je, pak m beet 5 dagen, of een week. Maar een maand vind ik wel erg lang Op grond van wat heeft Joey dan een maand ban? Op basis van de mening van Dext0r (zo'n donkerbruin vermoeden heb ik nl)? Op grond van wat eigenlijk?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden