Citaat:
Originally posted by Forza
Ok ik heb er nu helemaal genoeg van,
|
Blij toe er zijn nog veel meer mensen die er al lang helemaal genoeg van hebben. Join the club
Citaat:
Iedereen weet en ook de beheerders weten het al maanden dat Irene de oorzaker is van het probleem. 10 tallen mensen wisten het wachtwoord van haar en werd natuurlijk ook gebruikt. Wat je natuurlijk altijd doet als je hem weet.
|
Wat een anamen worden hier gemaakt. Iedereen weet er van dat zijn domme uitspraken hoe kan iedereen er nu van af weten. owh ik zie het al het zijn maar 10 mensen die iedereen. Owh en als je een wachtwoord weet dan gebruik je hem ook direct als je een huissleutel vind breek je ook direct in dat is logisch.
Citaat:
Dus ik keek toevallig ook er op en wat zie ik tot mijn verbazing dat ik gebannend wordt voor het gene wat veeeeel meer mensen doen en deden. Dit klopt natuurlijk niet helemaal meneer de beheerders. Je moet immers het schaap dus niet over een kant gaan scheren.
|
wat een toeval natuurlijk spring jij ook in de sloot als iedereen dat doet. en ja het is altijd dat iemand gepakt wordt er zijn meer mensen die overtredingen maken maar die glippen door het net.
Citaat:
ik typ deze reply om dat maar eens afgelopen moet zijn met inloggen op een forumbaas account. En ik wil dat het systeem weer loopt zoals het behoord en dan de forumbazen hun wachtwoord eens wat beter bij zich houden.
|
Als er geen mensen jacht aan het maken waren op wachtwoorden hoefden de beheerders en FB niet zo op te letten en voorzichtig te doen. je paswd is helaas zo gestolen.
Citaat:
Tevens vind ik dat deze reply grondig bekeken moet worden en moet worden besloten dat ik weer unbanned moet worden.
|
juist ?!
Citaat:
- als je kennis hebt van haar wachtwoord ga je er op dat is duidelijk
- meerdere mensen zaten er op
- ook beheerders wisten hier al veel langer van en waarom nu opeens de ban
|
1) wat een onzin als je een wachtwoord hebt maak je er maar meteen misbruik van. Die gedachtengang geeft alleen al aan hoe ver een goed fatsoen te zoeken is bij jou.
2) meerdere mensen meerdere schapen koeien gedrag mooohooo lekker achter de kudde aanlopen en dan als je gesnapt wordt wijzen naar je vriendje en huilen bij de kleuterjuf.
3) Beheerders wisten owh jij weet wat ik weet of bedenk je wat ik denk te weten. mmm juist.