Onderwerp: limburg de gekste!!
Enkele bericht bekijken
Oud 1 September 2003, 14:24   #41
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
ja precies ik ga toch ook niet zeggen dat Gelderland De provincie van nederland is!

limburg stelt gewoon niet zo veel voor, ik bedoel het gebeurd allemaal in het westen. maarja of dat alles is?
Het stelt wél veel voor, Chris. Dat beaamt iedereen die er geweest is. Alleen geven mensen dat niet toe, het werkt alleen maar averechts, zoals Remco al zei. Je hebt nu eenmaal in Limburg erg veel. Een prachtig heuvellandschap, de mooiste stad van nederland (want dat is Maastricht, dupke!), en er komen veel dingen vandaan waar Limburgers erg trots op zijn (denk aan biersoorten, mijnwerkersverleden, veel recreatie, bekende Nederlanders enzovoorts, Roda hoort daar ook bij).

Maar om dat te verkondigen tegen mensen die toch stelselmatig dat niet toegeven, heeft geen zin, dat heb ik al gemerkt
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden