keej,kzit dus duidelijk met een probleem,en k weet niet wat gedaan... jullie weten,ik verkeer al 3 jaar met tim (motormuis

) enneuh,zn moeder heeft me van in't begin al niet kunnen verdragen.nu mocht ik wel nog binnen,tot een tijdje geleden. tijdens de examens (begin juni) heeft ze me zo een half uur aan de telefoon staan verwijten voor 't vuil van de straat,en sindsdien heb ik gezegd dat ik daar niet meer binnen wou. een maand later was het tim zn eindejaarsbal,en was het gepland dat we met de trein gingen vertrekken,en dat we ons bij een maat van hem gingen omkleden. twee dagen ervoor belt hij mij van: kom naar mij thuis,je kan je hier omkleden,dan voert mijn ma ons wel tot daar. ik heb geweigerd,omdat ik wist dat ze me weer grof ging zitten uitmaken,en sindsdien mag ik volledig niet meer binnen. zo is het al gebeurd dat ik op hun oprit stond te wachten op tim,en wanneer ze me zag,ik haar tot buiten hoorde roepen tegen tim,dat ik een heks was,en dat ze me van haar hof ging schoppen als ze me nog één keer zag enzo.(zn vrienden zeggen het ook,zn ma is echt erg als ze boos is...)
ik heb daar al verschillende keren met tim over gepraat,en ik wou eens gaan praten met haar,en zien wat er goed te maken was,maar dat moet ik zelfs niet proberen,want ze zou me grof in mn gezicht uitlachen (zegt tim zelf ook). ondertussen heeft hij haar al verteld dat we geen koppel meer zijn,omdat hij er ook heel veel ruzie door kreeg met haar...wat moet ik nu doen?dit kan toch niet blijven duren?als ze weet dat ie met mij verkeert,is ze in staat om hem uit het huis te schoppen...maar langs de andere kant verkeren we al zo lang,dat het echt onozel is dat ze het niet weet :s iemand ideetje?