Zo, ik dacht een tijdje terug een Duke game te kopen omdat DN 3D en DN: TTK goeie spellen waren. het eerste wat me opvalt is dat de Duke een blik heeft gekregen waarvan ik denk "Dat past totaal niet bij z'n imago". Als ik dan eindelijk aan t spelen ben is t 2e wat me opvalt dat t een platformspel is

En omdat t levels zijn die groter zijn dan je beeldscherm vind ik dat soort spellen klote

Gelukkig heb je de optie om met een bepaalde knop en een pijltjestoets verder te kijken. Helaas heeft 3D Realms dit spel niet zelf gemaakt maar een klein sofwarebedrijfje Arush genaamd, een naam die mij dus weinig zegt. Had 3D Realms aan deze spel gewerkt, dan was t vast ook wel een 3D shooter geweest wat in mijn ogen beter is dan een platformspel
Nee, geef mij dan maar de ouderwetse Duke Nukem 3D, of misschien wel de nieuwe Duke Nukem die ooit gaat uitkomen waarvan 3D Realms zegt: "When it's done". Een vage uitspraak maar ach, bij de meeste games waarvan er al een releasedatum is worden die toch alleen maar uitgesteld en is t dus niet veel beter
is iemand van plan Duke Nukem Forever (waar ze dus nu aan bezig zijn) te gaan kopen/downloaden?